Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.

Eder Nilla

söndag 1 augusti 2010

retro

Jag kämpar vidare, har fortfarande svårt att göra den här frisyren men tycker att det ser bra ut nu i alla fall. Däremot sitter den inte jätte bra.. får se vad som händer under dagen om den "rasar" eller inte. =)

3 kommentarer:

  1. du far skaffa har net och setta i efter, haller mkt bättre da och allt sitter pa plasts.. finns har nät pa ahlens för en billig peng och i ung. i din har färg.

    SvaraRadera
  2. Det kanske man skulle prova, jag har ett liggande någonstanns, köpte på Coop.
    Även om frisyren inte kändes riktigt stabil så såg den lika fin ut enda tills jag skulle gå och lägga mig och då hade jag legat lite på den på soffan innan =)

    SvaraRadera
  3. vet ocksa att vissa stoppar in nagot som ser ut som en av lang rund längd i själva haret.. fast jag vet dock inte hur bra det skulle sitta men tror att allt skulle sitta pa plats da ocksa..

    SvaraRadera