Som ni kanske har märkt har jag en hel del bloggar, jag tyckte att det var mest praktiskt så. Men i ett försök att skapa mer reda i oredan har jag nu gjort en till http://gunilladeluxe.blogspot.com. Så ni som är mer allmänt intresserade av att läsa om mitt inte så intressanta liv så finns nu denna nya ”samlingssida”. Ni som gillar inriktningarna och bara är nyfikna på symönster, hattar osv. kan självklart fortfarande titta in på bara den sidan ni är intresserade av. Nu drar jag igång och bara framtiden kan utvisa hur detta kommer gå.

Eder Nilla

måndag 12 september 2011

kalasfrisyr

I lördags var det lockigt som gällde, blev riktigt nöjd, så här borde man se ut oftare

3 kommentarer:

  1. Du borde ha en frisyrkurs!! Jag skulle komma direkt ;) Så jävla snyggt!! Förstår inte hur du får till snurrgrejerna, jag blir tokig varje gång! Borde väl kanske klippa mig dock .. men åh så snygg frisyr! (:
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Nej, man behöver inte klippa sig, mitt hår är vad folk kallar "För långt" men det går så bra så. Men bra produkter är ganska viktigt, annars rinner håret iväg som det vill. Vill får styra upp någon tjejkväll med bara frisyr-fix, det tar ju sin lilla tid när man tränar =)

    SvaraRadera
  3. vad använder du får grejer då? Typ pomada? Ja, det vore skitkul!! :D

    SvaraRadera